Helpt schapenvet echt tegen het verharen?

Ik heb sinds gister schapenvet van biofood voor mijn hond ( Akita) gekocht omdat hij het hele jaar door erg verhaard. Ik was benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met dit product en of het echt helpt tegen het verharen. En hoelang het duurt voordat je resultaat ziet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Bij de ene hond helpt het en bij de ander niet,die krijgt er schilfers van en ook de ontlasting kan dun worden.

Misschien is het beter om te kijken of je wel een goede voeding geeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik geef het s'winters en het helpt prima,het is ook goed voor de darmen,mijn dierenarts zweert erbij;hij zegt altijd het is een zalfje voor de darmen.Maar zalmolie is ook heel goed.