Mijn hond eet opeens heel slecht, hoe kan dat?

Sinds een paar dagen eet mijn hond of helemaal niet op een dag of maar een beetje. Verder is alles normaal in haar gedrag. (Spelen,rennen,jagen) We hebben haar al ontwormt maar dat helpt ook niet. Moeten we naar de dierenarts? Of wat is er aan de hand? Ze moet ook bijna dagelijks overgeven en drinkt veel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja hiermee moet je naar de dierenarts. Nu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het enige juiste antwoord. +
Deze problemen kunnen heel veel oorzaken hebben; dat je hond ziek is, dat mag duidelijk zijn, ook al blijft hij spelen en rennen. Honden laten niet snel zien dat ze ziek zijn in hun gedrag. In de natuur zou dat betekenen, dat ze als prooi worden gezien en dus ten dode opgeschreven zijn. Al je aan een hond ziet, dat-ie ziek is, dan is het al behoorlijk erg.
Dus ik ben het met Pelle eens: onmiddellijk naar de dierenarts en nooit meer dagen wachten met dit soort klachten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Ben benieuwd of vs al geweest is met de hond.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je Maria16.
Ik ook!!!!