Kun je Smuldier vlees compleet 400gr verpakking online kopen, zo ja, waar?

Toegevoegd na 25 minuten:
Die je online voor ongeveer 0.50 a 0.60 euro kan kopen, en dan ongeveer 15 stuks.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het op internet nog nooit voor deze prijs kunnen vinden.
Dekamarkt en jumbo zijn momenteel de goedkoopste voor 0.69 cent per pakje

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik wacht even af voor een goedkopere site ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb even de vraag bewerkt.
Mulder Diervoeding biedt complete maaltijden voor uw hond en bijvoeding voor uw hond of kat aan. Hieronder ziet u de verschillende maaltijden. Ze worden geleverd in bakken van 400, 500 of 1000 gram.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een site van de leverancier van smuldier. Maar je kunt niet online bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(fabrikant van smuldier).
Hier heb ik dus weinig aan haha