welke honden verharen weinig en ruik je bijna niet?

me ouders willen geen hond. maar ons huisdier is laatst over leden en ik heb ze horen praten over een klein hondje. maar me vader wilt er geen
dus ik vroeg me af welk honden weinig ruiken en niet zo veel verharen. (liever een kleine hond)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Liever een kleine hond?
O,ik was anders al aan het denken aan de hond die Obama heeft,die verhaard niet en ruikt niet.

Antwoorden (10)

Mijn vriendin wil ook een hond en staan op trouwen, maar bij haar ouders thuis hebben ze ook honden en ik walg van de hoeveelheden haar die je overal vind.

Daarom stelde mijn vriendin voor om n poedel te nemen. Omdat deze krulhaar hebben ruiven ze bijna niets, en het zijn best nog slimme honden ook :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek eens op internet naar een dwerg pinscher. Zo'n hond hebben wij ook, heek lief en hij haart bijna niet uit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een peruaanse naakthond. Die heb je in drie maten, small, medium en large. Dell Cachorro diablo fokt small, en heeft een nest.

Of een chinese naakthond, maar die hebben wel wat haar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een labradoodle, maar dan wel de kleine versie als ze graag een kleine hond willen.
Je hebt hier nl verschillende maten van
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een West Highland White Terriër verhaart niet tot nauwelijks, dit houdt wel in dat je om de 3 tot 4 maanden naar de trimmer moet. Ik heb er zelf een, hij is zooooo leuk!

De West Highland white terriër wordt omschreven als een levendige, speelse, onverschrokken en waakse hond. Verder: Vrolijk, alert, extravert, slim, vindingrijk, trouw aan zijn baas (en anderen, is een allemandsvriend) maar ook eigenwijs, volhardend en zelfstandig, passend bij het ras, terriër.
Een Westie staat bekend om zijn zelfvertrouwen en is niet snel ergens van onder de indruk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Havanezer! Grappige, lieve, makkelijk opvoedbare en niet-verharende hondjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een powder puff ( chinese naakt hond) dan dus met haar
Ruiken en verharen niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb Bichon Frisé ,die ruiken niet verharen niet en zijn klein en helemaal wit en SUPER lief!!! Houden van wandelen,maar wil je niet ver,ook goed ze doen wat de baas wil..houden van knuffelen...geluk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Yorkshire terrier,klein, verhaart niet en is ook erg leuk lief en mooi,maar ook de hondjes die al genoemd zijn zijn leuk

Toegevoegd na 1 dag:
Een windhond is bijna reukloos,en gladharig,het Italiaanse Windhondje is beeldschoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een ras is niet leuk of lief, een goed opgevoede hond is leuk of lief....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook een standpunt,dat zeg ik altijd van mannen
ik heb 2 poedel en je hebt er totaal geen last van: ze verliezen geen haar. ze maken niets vuil. je kan ze knippen hoe je wilt. ze zijn schattig en zacht. het zijn 1 van de slimste hondenrassen.