is thee slecht voor een hond?

mijn hond is gek op thee maar nu vraag ik me af of dit wel goed voor haar is er zit geen suiker in wel honing

Toegevoegd na 6 dagen:
mijn hond drinkt niet een heel glas leeg maar ze drinkt er wel een beetje van

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog nooit gehoord dat een hond thee drinkt! Wel grappig. Maar kun je niet je dierenarts eens bellen en telefonisch raad vragen?. Dat kost niks.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1 of 2 keer thee is onschadelijk. Vaker is het wel schadelijk omdat een hond in principe een vleeseter is en dus kruiden niet gewend is.

Antwoorden (1)

Sommige soorten thee kunnen wel gevaarlijk zijn, dus als ik jou was zou ik eerst kijken wat erin zit (wat voor effecten het kan hebben) en niet te vaak geven.