Nee :) meestal bevalt een konijn als het donker is. Geen idee waarom, is.vaak zo. Ze maken hierbij geen geluid. Een konijn is.namelijk een prooidier. Zou hij teveel lawaai maken dan kan een roofdier precies horen waar hij zit en heeft ie een lekker maaltje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, danku! :)
Uit jarenlange ervaring met konijnen houden en fokken kan ik, wat betreft mijn zwangere voedsters, ontkennend antwoorden op deze vraag.

Mijn konijnen maakten overigens in het algemeen weinig tot geen geluid.
Ik heb heel veel konijnen gehad en maar een keer was daar een ram bij die geregeld een zacht, brommend geluid liet horen. Een keer heb ik een konijn in doodsangst luid horen gillen maar dat was dan ook de enige keer dat ik een konijn lawaai heb horen maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan je ze inmiddels al uit elkaar houden?
En is het mannetje goed door de operatie gekomen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan ze meestal wel uit elkaar houden, omdat ze nog al een verschillend gedrag hebben, de operatie ging perfect, en hij is weer helemaal de oude ;-)