mijn hond at vogelzaad kan dit kwaad?

de vraag zegt genoeg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL trefwoorden rothond
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan alleen maar goed doen, laat hem auditie doen bij the voice of holland.

Antwoorden (3)

Nee, hoor, misschien gaat hij nu wel heel mooi zingen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+Als hij gaat vliegen moet je stoppen!
kan een klein beetje last krijgen van de darmen of wat dunnere ontlasting . Door die zaden gaan de darmen wat sneller werken .
Als je dat merkt komt het daar van
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een klein beetje vogelzaad kan echt geen kwaad. Waar je in deze tijd van het jaar wel op moet letten is, dat je (loslopende) hond geen hele vetbol verorbert.

Van vetbollen krijgen ze in de meeste gevallen behoorlijk diarree. De geur van een vetbol is zo sterk en honden zijn er zo verzot op, dat hij/zij aan het smullen is voor je er erg in hebt.

Hier vallen ze van de flat of ze liggen van de tak afgevallen in de voortuinen. Er zijn honden die ze compleet met nylon-netjes verorberen. Dat kan foute boel zijn.

Maar een beetje vogelzaad is ongeveer te vergelijken met een sneetje brood. Niks mis mee.
Ivana