Op google zag ik krabpalen met bomen/takken met bladeren. zijn deze takken met bladeren nep of echt?

Zoals zie plaatje:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Deze zijn nep. Dat is misschien maar goed ook. De katten er niet van eten. Ze gaan langer mee. Dus blijven langer mooi. Bovendien als ze echt zouden zijn zaten ze in potgrond. Je kat zou daar meer lol aan hebben (graven) e.d. dan aan de krabpaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat de boomstammen echt zijn maar de bladeren zijn zeker te weten nep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zijn (gelukkig) nep, want volgens mij stelt het een ficus voor, en die zijn giftig.....maar wat een geweldig mooi ding zeg!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad, mooi ding.