niet gehinderd door enige kennis van honden waag ik toch een gokje.
die wegschietende nagels appeleren aan het jachtinstinct; geweldig om achteraan te gaan toch?
Rieneke1
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
....en toch zitten honden veel simpeler in elkaar dan katten.......;)
Van mij mag je een plusje hebben hoor!
Je zou best eens gelijk kunnen hebben, al vind ik het een onfrisse gedachte als ik de uitwerking voor me zie.

Andere antwoorden (1)

Dat kriebelt aan de tenen