Het zou een corgi kunnen zijn.

Toegevoegd na 5 minuten:
Een Pembroke Welsh corgi.
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Model lijkt er wel erg op, maar het haar is wel heel anders...
Zo te zien een langharige Welsh Corgi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Is een langharige dan een ander ras dan een kortharige?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor,maar ik kan bij een reactie geen foto plaatsen van een langharige,vandaar als antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Cavalier King Charles is het zeker niet zoals jij schrijft. Ik zie er duidelijk een corgi in,maar het zou net zo goed een kruising kunnen zijn waardoor het hondje veel op een corgi lijkt.
Het lijkt eerder op een Cavalier King Charles-spaniël
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is dit een (kruising) Papillon, ook wel vlinderhondje genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het gewoon een grappige kruising is. Hij lijkt inderdaad het meest op een welsh gorgi, maar als je een dna test zou laten doen bij zo'n hondje kan je nog aardig verrast worden.