Waarom doet me kitten dit met der voerbak?

Ze schept met der voorpootje eerst de brokjes uit der bakje op de grond en dan pas eet ze ze op of ze neemt eerst een hap en gooit ze op de grond en dan eet ze ze pas waarom doet me kitten dit ik gebruik van die glazen schaaltjes als voer en drinkbak en vies zijn ze ook niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze kan last van haar snorharen hebben tegen de rand van het bakje of het bakje is te diep of dus niet breed genoeg of het is gewoon een gewoonte geworden.