Wie heeft een site voor me waar goed hondentrucs op staan uitgelegd? Liefst met video...

Toegevoegd na 1 minuut:
Hondenspelletjes wel te verstaan, daar waar ze zelf lol aan hebben. Mijn hond hongert echt naar werken...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Heel simpel even te google, kijk maar ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon via de grote database van Youtube.

Bij deze heb ik het even wat makkelijker gemaakt ;)
http://www.youtube.com/results?search_query=honden+trucjes+leren&search_type=&aq=f
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb uiteraard gegoogled naar sites. Alleen door de vele bomen zie je het bos niet meer. Mijn idee is dat er ongetwijfeld sites zijn die bij de hondenbezitters bekend zijn als zijnde verantwoordelijke sites... Dan hoef je er zelf geen uren in te steken!!!
Waarom ga je geen behendigheid doen met je hond? Heel leuk (ook voor het baasje) en vooral voor een hond die graag nieuwe dingen leert is het erg uitdagend.
Of bijvoorbeeld speuren, alhoewel dat voor het baasje vaak wel wat meer werk is.

Honden die graag werken hebben ook veel aan een klikkertraining. Als ze het principe van de klikker hebben aangeleerd, kun jij vervolgens echt alles aan je hond leren. Je kunt het zo gek niet bedenken. Klikkertainingen worden bijvoorbeeld op alle martin gaus scholen gegeven.

Veel plezier met je hond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is een Site met filmpjes en allerhand info.
Leuke trainingssite. Hoop dat dit is wat je zoekt.

www.everyoneweb.com/buitenlandsehond/index.aspx?

Toegevoegd na 3 minuten:
www.everyoneweb.com/buitenlandsehond/index.aspx?...buitenlandsehond...

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik zie dat de link niet werkt. Ik heb hem via google.Zoek; de hond bezighouden en je krijgt de site van everyoneweb.com. Als je hem via google aanklikt kom je erop.
amc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je link werkt niet!?!
amc
14 jaar geleden
Had ik ook gemerkt. Zie mijn toevoeging onder het antwoord. Sorry, ben geen ster in kopieëren, plakken maar wilde wel helpen.
Wij hebben zelf een tijd fanatiek (en op hoog niveau) met onze Tollers dogfrisbee gedaan. Leuk voor baasje en hond. De hond moet echt nadenken en voor je werken.
Ideaal voor honden die (net als de Toller) moeten blijven nadenken en een grote "will to please" hebben.
Denk er alleen wel om dat je de juiste (dog)frisbee's gebruikt. Die goedkope dunne modellen zijn zelfs gevaarlijk voor je hond.