Eten Sluierstaarten elkaars staart op, of is dit een fabeltje?

Ooit heb ik ergens gehoord dat als je meerdere sluierstaarten in een kom doet, ze elkaars staart op eten. Klopt dit, of is het gewoon klinkklare onzin?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit doen ze als ze te weinig voer krijgen, te weinig ruimte hebben of de verhouding verkeerd is (meer mannen dan vrouwen)

als je dit in acht neemt gebeurt er weinig, uitzonderingen daar gelaten.

Toegevoegd na 4 uur:
Trouwens, een kom is slecht en dierenmishandeling. Een aquarium is veel beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor 30 euro heb je al een aquarium. Elke via geeft last van een.kom, ook die van jou. Ze krijgen te weinig zuurstof en ze kunnen alleen rondjes zwemmen.