de poes van mijn zus verstopt zich zonder reden

we hebben dus een probleem wat te doen wat te doen
het derde ooglid is niet zichbaar de pupillen zijn wijd
wat kan het zijn

Toegevoegd na 58 seconden:
en je mag haar buik ook niet aaanraken dan gaat ze blazen

Toegevoegd na 3 minuten:
PS ze zit achter de bank

Toegevoegd na 4 minuten:
Zwanger? de poes was niet krols en blijft bij andere katten uit de buurt

Toegevoegd na 8 minuten:
ze is weer achter de bank vandaan maar misschien tock naar de dierenarts bedant voor de santwoorden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En?
weet je al iets?
capthavoc
14 jaar geleden
die grote pupillen daar maak ik me zorgen om
er is dan toch echt iets mis snel naar de dierenarts

Het beste antwoord

voor mij zou dit gedrag reden zijn om spoorslags af te reizen naar de dierenarts.
een zwangere kat heeft als het goed is geen pijnlijke buik.
bepaalde aandoeningen kunnen snel dodelijk zijn, dus laat de dierenarts er morgen even naar kijken.
better safe than sorry.
Rieneke1
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Lokken met kattesnoepjes.
En dan naar de dierenarts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan het zijn dat de katjes kleintjes verwacht? Dat is het eerste wat in mij opkomt als je kat zich verstopt (klaar om te bevallen) en dat je de buik niet mag aanraken.

Als je er niet gerust op bent, niet te lang wachten en naar de dierenarts gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bel eens met de dierenarts of de dierenambulance, lijkt op iets wat niet klopt, maar wijde pupillen duiden op iets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor alle zekerheid maar bellen met een dierenarts of dierenambulance.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan ook zijn dat ze bang is voor het vuurwerk van de laatste dagen. Daardoor kunnen ze ook anders op jou reageren, vandaar het blazen. Persoonlijk zou ik het nog een paar dagen aankijken. MAAR ik ken die poes niet, dus uiteindelijk zul je die beslissing zelf moeten nemen.