Hoeveel kost een verwarmingselement voor je aquarium?

Afmeting aquarium: 45cm bij 28cm bij 28cm
Inhoud: 6 guppen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voor 10 tot 15 euro ben je klaar, zoals ook in je.andere.vragen.staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als eerste moet ik opmerken dat je aquarium te klein is voor guppy's. Ze hebben meer zwemruimte nodig. Dit aquarium is goed voor het laten opgroeien van jonge guppy's maar is ongeschikt om volwassen guppy's lange tijd in te laten doorbrengen. Daarvoor moet het aquarium minstens 50 à 60 liter zijn.

Wat de verwarming betreft: die heb je inderdaad al voor een 10 à 15 euro. Ik kan je echter aanraden om een beetje meer geld uit te geven aan een verwarmingselement die zichzelf kan uitschakelen (ter bescherming) en eentje die onbreekbaar is. Dat kost dan €30 à €35.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daar heb je helemaal geen verwarmingselement voor nodig gewoon iets lauw water toevoegen,en het blijft op kamertemperatuur.