3 ruwharige teckeltjes. 2 hebben een snor, 1 niet (middelste). Hoe kan dat en krijgt hij die nog wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Amadea
11 jaar geleden
De middelste is een meisje... ;- )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahahaha lol
jodyenboyke
11 jaar geleden
lol...Amadea
Amadea
11 jaar geleden
Maar als je met je hondjes meedoet aan showwedstrijden dan komt elk haartje erop aan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach, ik vind zo'n snorretje altijd zo grappig en eigenwijs. Ik hoop gewoon dat ie die nog krijgt. Hij is nu 8 weken.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
oooow Schattig! Geef!
jodyenboyke
11 jaar geleden
Amadea: ik weet niet hoe het bij de teckels is, maar in mijn geval (laekense herder), is het vaak alleen maar een opm. ze was al jeugdwinster en Ned. kampioen.

Antwoorden (2)

In elk nest zitten wel eens enige afwijkingen van de standaard, soms komt die beharing later nog enigzins.
Dit heeft alles te maken met de oorspronkelijke beharing, alsmede de voorouders. Ik heb zelf Laekense Herders en een van de twee, heeft "officieel" te weinig beharing op haar koppie. Terwijl de rest uit het nest, prima in het haar zit.
Ook in een volgende nest met een andere vader, zit er weer een tussen. Moeder en haar voorouders hebben ook een prima beharing.
jodyenboyke
11 jaar geleden
Ik denk dat het aan komt omdat de hele vacht anders is dan bij die andere 2 snoezige snoetjes {^_^}
De andere 2 hebben veel langer haar dan de middelste. Ik denk niet dat de middelste nog een snorretje krijgt, juist omdat de andere 2 het nu al wel hebben.

Maar snorretje of niet......ze zijn alle drie om op te vreten, eerlijk waar....zie die koppies!!! Onweerstaanbaar toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha echt hè!