Wat voor schildpad is dit?

Zie vraag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Amadea
11 jaar geleden
Een schatje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dat het om een kruising gaat tussen een roodwang en geelwangschildpad.
Rieneke1
11 jaar geleden
@curious, voedingstekorten in de jeugd kunnen soms een afwijkend gevormd schild veroorzaken.
weinig mensen verzorgen deze schilpadden goed.

Het beste antwoord

dit is de roodwang sierschildpad. ik had er ook zo eentje thuis. dit is een best wel een bijzondere schildpad want ze worden normaal gesproken niet meer verkocht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Red-eared slider turtle (trachemys scripta elegans)

Toegevoegd na 14 minuten:
In het Nederlands: roodwangschildpad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Roodwang(moeras)schildpad ... minder geschikt als huisdier ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja een roodwangsier schildpad.
Hoort in een vijver of aquarium(groot)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoort niet in een vijver, een aquarium wordt meestal wat later een ramp!
Inderdaad een roodwang.
Als sinds jaren verboden te importeren, de verkoper is strafbaar.