Welk voer is voedzaam voor mijn Kater van 11 jaar?

Mijn kat heeft wat extra voeding nodig doordat hij een groot deel van de zomer buiten heeft geleefd en maar af en toe thuis kwam eten.
Nu is hij weer gezellig thuis en wil ik heb goede voeding geven om aan te sterken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

je kater is sterk vermagerd, heeft diarree, en weinig eetlust; dat lijkt me een gevalletje dierenarts!
je weet niet wat hem scheelt, en mogelijk doe je meer kwaad dan goed als je hem nu op rijker voer zet.
de dierenarts zal eerst voeding geven voor gevoelige darmen, en je kat onderzoeken op onderliggende ziektes.

goede voeding om aan te sterken is hill's ad, te verkrijgen bij dezelfde dierenarts.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He die heeft onze maya nu ook!
Gaat goed met ons antiekje nu
Rieneke1
11 jaar geleden
goed dat te horen channeke :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vind jij het niet raar rieneke dat de vraagsteller zo lang heeft gewacht en de kat steeds weer naar buiten liet terwijl hij steeds magerder werd? En idd dat extra voeren soms het probleem verergerd, juist als ze daardoor gaan braken kan het erg snel slechter gaan. +
Rieneke1
11 jaar geleden
dank voor de plus wicca! ik vind het erg jammer dat vraagstelster haar account heeft opgeheven, en niet in gesprek blijft.
Je zou het kunnen vragen bij een dierenarts , een kat van die leeftijd kun je makkelijk verteerbaar eten geven i.v.m de darmen , onze kat krijg daar heel erg diarree van ,