Ik heb twee sluierstaartvissen een grote en die kleine heb k gister erbij gekocht.Alleen als ik ze eten geef eet die grote alles op.wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je moet ze meer voer geven lijkt mij.Op een gegeven moment heeft de grote genoeg en kan de kleine eten...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou hoort eigenlijk toch gewoon samen te kunnen ? En nee meer voer geven is ook niet goed .
Ik denk niet dat meer voer geven zo verstandig is want er zijn wel eens gevallen dat vissen zichzelf dood eten. Misschien kan je een extra kom kopen dat lijkt me toch het slimst tot die andere vis ook wat groter is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
een kom??
dacht dat iedereen nu toch wel weet dat vissen niet in een kom horen.
In twee hoeken van het aquarium een klein beetje voer strooien, dan eet de ene vis in de ene hoek en de ander in de andere hoek. Je kan ook voor de kleine vis voer kopen dat je op de bodem moet leggen dan kan hij van de bodem eten en de ander aan de oppervlakte.