Hoeveel kosten Afrikaanse Servals in Nederland?

Hoeveel kosten Afrikaanse Servals in Nederland? Ik ben ervan bewust dat je er een vergunning voor nodig hebt om er één te mogen bezitten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (1)

vanaf 1.200 eurie zie ik in de ad staan, maar ze bieden 2 soorten en 1 hybride aan.

voor een serval vragen ze hoogstwaarschijnlijk wel een nog veel hoger bedrag.

je kan de adverteerde mailen met je vraag (zie link)
't maar net wat de spreekwoordelijke gek er voor geeft/voor over wil hebben.

http://www.vakman-pagina.nl/ads/overige/overige/serval-savannah-en-ocelot-kittens-te-koop.html

Toegevoegd na 4 minuten:
mocht je toevallig over een aanschaf nadenken en er een klap geld voor over hebben: realiseer je dan dat het beslist geen huisdier is maar een roofdier.

beknopte algemene info in de onderstaande link
http://www.nevasirags.nl/de-serval/de-serval-houden.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, vooral ook voor het laatste stuk dat het geen huisdier is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beslist niet nee!!! bedankt voor de +jes (zei euc spinnend...) ;-)
Ivana
11 jaar geleden
+plus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanx :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op YouTube staan filmpjes van mensen die zo'n kat in huis hebben(Amerika)
In Nederland zijn tot nu toe alleen hybride-rassen verkocht.
Ik vindt ze prachtig,maar ze zijn behoorlijk wild en horen gewoon niet huis als huisdier.
Plus+ erbij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
yep, ze zijn ook mooi!
net als leeuwen bv. maar die prop je ook niet in een woning omdat men ze kan betalen en over de juiste papieren kan beschikken. ze verzinnen elke keer weet wat anders (als het maar niet standaard is) maar denken niet aan het dier zelf..... thanx voor de + :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat rot dat ik geen + kan geven in de "app versie" ! Mensen moeten steeds maar weer iets hebben om opvallend te zijn, net als die hybride wolven ...