Ik wil online een konijnenkooi kopen, weet iemand een betrouwbaar adres?

En hoe weet ik of het betrouwbaar is?

Toegevoegd na 6 minuten:
Komt de kooi gemonteerd aan of moet je dat zelf doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf in elkaar zetten maar dat is 5minuten werk.

Het beste antwoord

zooplus
is een goeie site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus! Hier bestel ik ook altijd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet duur, kooien kosten soms zo veel... Thanks!

Andere antwoorden (2)

Deze heeft een Q-shop keurmerk en verkoopt leuke konijnenhokken: http://www.dierenverblijf.com/95-konijnenhokken-met-knaagstrips?gclid=CJnisq2T9LECFYEOfAodpj0A8Q

https://www.qshops.org/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Van Baaren diervoeders in rhenen en anders op marktplaats kijken die heeft ook allemaal mooie kooien in de aanbieding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het een winkel is is het meestal altijd betrouwbaar en met marktplaats heb ik ook goede ervaringen!