Hond mee naar scheveningen Mag dat?

We willen naar het strand,
Maar mag de hond dan mee?
Daar bij de pier op het strand

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens, áls het al mocht, het is wel errug warm voor een hond op het strand denk ik... Zou ik mijn hond niet aandoen...

Het beste antwoord

voorzover ik weet, mag je nergens meer een hond mee het strand opnemen, behalve voor 7 uur 's morgens en na 9 uur 's avonds.
er zijn wel meerdere hondenstranden in nederland...

Toegevoegd na 2 minuten:
uit onderstaande bron:

Scheveningen
Van 15 mei t/m 1 oktober zijn honden verboden op het strand van Scheveningen. U kunt uw hond tijdens het strandseizoen wel meenemen op het strand ten noorden van paal 47 (voorbij het Carlton Beach Hotel) of ten zuiden van paal 36 (ter hoogte van het Westduinpark). Tussen 1 oktober en 15 mei mag uw hond weer los rond rennen over het strand van Scheveningen. In verband met werkzaamheden op de boulevard is het aan te raden goed naar de borden te kijken voordat u uw hond uitlaat.

Toegevoegd na 4 minuten:
correctie: de tijden van toelating zijn per strand verschillend !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed en duidelijk antwoord: +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel momopoyolo!

Andere antwoorden (2)

http://strand-denhaag.nl/page/honden
Hier kan je zien waar de hond mee mag op het strand
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij, mogen honden los in bos enpark en Scheveningen in Den Haag