mn poes moet gesteriliseerd worden, waar kan ik dit door arts in opleiding laten doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

je zou contact op kunnen nemen met de universiteitskliniek in utrecht, of die van gent mocht je in belgie wonen.
ik kan je echter verzekeren dat je , nog afgezien van de reiskosten, niet goedkoper uit zal zijn.
zoek liever een goed bekend staande dierenarts in je buurt.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snap de min niet, plus van mij!
Rieneke1
11 jaar geleden
is van een minkukel, die kunnen het niet laten :)
bedankt niels!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal wel van die Gast komen, zou er vast niet tegen kunnen, die kern van waarheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plus!
Veel dierenartsen hebben leerlingen, of stagiaires. Ook die mogen operaties vaak uitvoeren. Ik weet natuurlijk niet of het vanwege de kosten is, maar de kosten zijn niet vanwege de uitvoerder. Maar de materialen en middelen die ze hiervoor gebruiken en de handeling opzich. Wie het doet...dat maakt niks uit. Als het maar gebeurt zoals het hoort.