Heeft mijn kitten een ontstoken oog?

Vanmiddag had Kira een korrel van de kattenbak in haar oogje. Dit heb ik toen weggehaald maar nu (een paar uurtjes laten) word haar oog wat dikker en roder. Ze knipper ook wat vaker met dat oog. Het ziet er niet ernstig of zorgwekkend uit maar is dit nou een ontstoken oog? Of is het alleen geïrriteerd? Ik wil nog even wachten met naar de dierenarts gaan aangezien haar broertje een paar weken terug ook zo oogje had, die ging na 1 dag vanzelf over.

Advies?

Toegevoegd na 34 minuten:
Het linker oogje

Toegevoegd na 38 minuten:
http://tinypic.com/r/2gujz3s/6

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat erop nu! Beetje lastig te zien misschien..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor je advies. Ik ga uiteraard bij twijfel naar de dierenarts.

Het beste antwoord

Kook wat water en laat dit afkoelen
Met een gaasje en het water maak je het oogje schoon
Herhaal dit een aantal keer
Bij twijfel naar de dierenarts gaan natuurlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!