wat gebeurt er met honden/katten die eigenlijk te lang in het asiel zitten?

Toegevoegd na 16 minuten:
telang is wat een asiel te lang vind.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is , te lang,?

Het beste antwoord

een hond of kat met een teveel aan agressie- of andere gedragsproblemen, zal na een gedragstest, een spuitje krijgen.

als een hond of kat in het asiel ziek is of gewond en er geen kans is op beterschap, krijgen ze ook een spuitje.

alle andere dieren blijven in het asiel als ze niet geadopteerd worden.

in nederland worden geen honden of katten afgemaakt in de asiels omdat ze er te lang zitten.

Toegevoegd na 5 uur:
de dierenasielen van de dierenbescherming Rijnmond zijn gevestigd in Rotterdam, Krimpen aan den IJssel, Spijkenisse,Ridderkerk en Rozenburg.
de dieren in deze asielen worden onderling uitgewisseld om ze een betere kans op adoptie te geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar gebeurd niks mee. Werk namelijk zelf in een asiel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
blijven deze dieren dan tot in lengte van dagen in het asiel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, als je even boven dit éénregelige antwoord kijkt,
kun je dat lezen ! :)
Soms wisselen asiels zelfs onderling de lang zittende dieren uit, zodat ze in een andere omgeving ook een kans krijgen op adoptie