ik heb thuis jonge katjes van 9 weken maar ii weet niet of het poezen of katten zijn ?

Katers of poezen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
ItisILeClerc
11 jaar geleden
het zijn katten

Antwoorden (3)

Ik maak hieruit op dat je nog niet bij de dierenarts bent langsgeweest. Ik raad aan dat je met je kittens naar de dierenarts gaat voor de controle, inenting en ontworming en dan kan hij je meteen vertellen of het mannetjes of vrouwtjes zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij poezen zit het plasgaatje vlak onder het poepgaatje.
bij katers komen de balletjes er nog tussen, dus daar is meer ruimte.
ze moeten toch deze week voor hun eerste enting, dus voor de zekerheid kan je het ook de dierenarts vragen.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iets zegt mij dat deze beestjes niet geënt gaan worden.
Rieneke1
11 jaar geleden
hoop dat je ongelijk hebt niels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben er ook bang voor niels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreemd maar ik dacht toen ik het las meteen hetzelfde,hoop dat ons gevoel ons in de steek laat! poezenlover zou je hier op willen reageren alsjeblieft?
http://www.dapbladelhapert.nl/kittens_poes_of_kater.htm

Zo komt u er wel uit! Ik heb zelf op het moment ook 2 kittens van 9 weken. Succes, en geniet van ze!