Waarom komt mijn parkiet ineens op mijn schouder zitten?

Ik ben er weken mee bezig en is niet tam te krijgen.. en nu uit het niets komt hij op mijn schouder zitten en in mijn haar en loopt tijdens het typen over mijn toetsenbord..
Ik had net de moed opgegeven;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Je had de inwendige overredingskracht gebruikt om de parkiet op je schouder te dwingen...

In het oude Egypte was dit het bewijs dat je een priesteres was... Dus dan weet je het nu...

Wilde je bewijzen dat je een hogepriesteres was, dan werd je een nacht in een kooi geplaatst waar twee hongerige panters in zaten... Als je de kunst verstond om die panters met wilskracht van je af te houden, dan slaagde je voor hogepriesteres...

Wil je nu hogerop voor hogepriesteres, mevrouw de priesteres?

Toegevoegd na 15 minuten:
.

In een van de 30 boeken van Jozef Rulof staat dit en nog veel meer tot in detail beschreven, maar ik ben dat stiekeme sluipschutter-gemin zo verrekte zat, dat ik erover zit te denken te stoppen met goeievraag... Als zaken zo zorgvuldig en waarheidsgetrouw beantwoord worden en WAAR NIEMAND, en werkelijk NIEMAND enig zinvol antwoord geven kan en ik doe dat wel en krijg keer op keer een hoop minnen om welke reden dan ook, dan gaat de lol ervan af... En dan moet GV niet raar opkijken als XiniX er niet meer is... Ik zeg je ook niet in welk boek van Jozef Rulof dat het staat, zoek het maar uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) zou dat echt zo zijn?? dan wacht ik toch nog even met hogerop voor hogepriesteres..ik wil best in een kooi met 2 enge dingen... maar niet met panters;-((
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja is echt zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou als dat zo is.. ben ik daar blij mee;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX, ik heb misschien makkelijk praten maar probeer je daar toch niks van aan te trekken. Ik zie hier meer mensen die gefrusteerd raken over dat ze aldoor gemind worden, en ik begrijp dat wel, vooral wanneer dit systematisch gebeurd. Maar jij bent iemand die altijd overal zo boven staat, doe het dan in ieder geval boven die minnetjes want die stellen toch helemaal niks voor man! Allesbehalve die minnetjes waar je je druk om moet maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overigens vindt ik het ook tijd worden dat die minnetjes eindelijk eens een keer afgeschaft worden. Als iemand het niet eens is met een antwoord dan kan die dat immers ook in een reactie zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Meander... Dat doe jij maar kijk maar eens hoe men reageert op de antwoorden van XiniX, eerst 5 minnen in de kortst mogelijke tijd en dan komen de plussen, tot vaak veel meer dan die eerste 5 minnen... Een druppel op je hoofd geeft niets, maar door blijven druppelen en doorgaan is marteling... Je hebt helemaal gelijk, maar soms is het lekker om je te laten gaan... Zo net was ik in de stad en er viel iets voor in het verkeer, ik flipte uit, maar XiniX doet dat zonder emotie, en ik speelde de getroffene, ik geniet daar intens van... Er is geen enkele hartenklop die sneller slaat en er is totaal geen emotie, en ik hou ervan om alles te laten zien, precies zoals het is... Ik kom op voor alle getroffenen, want dat minnen is pas in zwang gekomen nadat die medailles geïntroduceerd zijn... Vind je het overigens niet vreemd dat ik geen medailles heb? (Ik wil ze niet, overigens), maar dat de koploper op GV er totaal geen heeft... Heerlijk is dat weer even mens te voelen, daar knap ik van (af/) op...
AWM
14 jaar geleden
Bij productieprocessen waar grote hoeveelheden producten de deur uitgaan, staat en valt de kwaliteit met de eindcontrole.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nu snap ik Antwoordman weer niet...

Andere antwoorden (3)

Je parkiet moest eerst aan je wennen en je goed vertrouwen. Misschien omdat jij juist al die tijd zo met hem bezig bent geweest en de moed hebt opgegeven, dacht hij nu juist: Hey, waar blijf je met je aandacht? Dus zoekt ie het zelf maar op bij jou.

Ik begrijp overigens je aangename verassing want dit had ik toen ik mijn parkiet wilde leren praten en iedereen mij voor gek versleet. Totdat hij zomaar ineens op de leuning van de stoel tegenover mij ging zitten duidelijk"Rrrrobby" zei. Ik weet ook wel dat het alleen maar nabootsen van klanken is en niet echt praten wat ze doen, maar dat voelt toch wel als een triomf ;-)

Echt heel leuk voor je! :-)

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja, en later kwam er 'kusje' en nog meer kleine woordjes bij :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hahaha hoe makkelijk kun je blij worden;-))
Daar ben je dus weken mee bezig geweest!
En nu vraagt hij je aandacht omdat je zelf met andere dingen bezig bent.
Beetje jarloers dus, omdat je niet met hem bezig bent.
Heb je het dus niet voor niets gedaan.
Leuk voor je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad, en die boef liet zich alle aandacht mooi welgevallen en hij hoefde er niks voor te doen. Tot hij het even niet meer kreeg ;-)
hahhaa wat grappig ,dan zal het parkietje zich veilig voelen.En jou vertrouwen.