Wat kun je vragen voor het oppassen op een hondje?

Ik ga 2 hele dagen oppassen op een klein hondje
Weet iemand wat je dan ongeveer per dag mag vragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.5K

Het beste antwoord

Als je dit doet om iets te verdienen, moet je onderhandelen. Als je de hele dag bij die mensen thuis moet zitten is dat best 15 euro per dag waard. Als je het hondje mee naar jouw huis kan nemen, scheelt dat erg veel in de tijd die je er in stopt en is 10 euro goed betaald.

Doe je het echter als vriendendienst, dan kan je er ook een dienst voor terugvragen. Gewoon kennis en kunde ruilen. Ik heb ooit eens twee ritsen in een broek gezet, nadat de buren een paar uur op mijn hond hadden gepast.

Niet alles hoeft met geld verrekend te worden.
Ivana
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ben het helemaal met je eens, als je een ruilsysteem kunt opzetten, wat is een hele dag op een hondje passen + uitlaten dan waard ? een rits of een appeltaart of misschien wel de tuin omspitten ? zeg het maar ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+sje Ivana vind ik ook dat dat moet kunnen dienst wederom dienst

Andere antwoorden (3)

Ik heb een hondenuitlaatservice hier in de buurt opgezocht en die rekenen 12 euro per losse uitlaat.

Een hondenpension rekent tussen de 10-12 euro per hond per dag.

Ik zou dus zo'n 25 euro vragen zonder voerkosten.

Toegevoegd na 2 uur:
Dus 25 voor twee dagen. Jij hebt geen autokosten voor als je een hondenuitlaatservice hebt en geen groot terrein en hokken etc voor een pension.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De professionele opvangtarieven liggen rond de 10 a 12 euro per dag, daar komt 5-7 euro bij per wandeling van een half uur. Uitgaande van 3 wandelingen per dag vind ik 15-20 euro per dag een redelijk tarief als je diegene niet kent. Dat is dan exclusief voer.
11 jaar geleden
dat hangt ook een beetje af van de eigenaar van het hondje.
als je 15 euro vraagt en na onderhandelen 10 euro per dag krijgt, lijkt me dat niet erg veel maar als het baasje van fikkie niet zo rijk is ...
als het baasje niet zo krap bij kas is, zou je misschien wel 20.euro kunnen vragen en krijgen?
onderhandelen moet je wel, niet meteen ja zeggen !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onderhandelen over het oppassen van een hondje? Persoonlijk vind ik dat echt te ver gaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vlindertje: iet over het oppassen, over de prijs... wat is een dag in euro's waard ? sterker 10 of 15 euro voor een d.a.g. ..., dat is wel heel goedkoop als je daar over nadenkt !
wat verdient een babysitter ? mijn laatste uurloon was 10.euro! per uur dus en we praten hier over een dagvergoeding !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het helemaal niet over de prijs gehad alleen over het woord onderhandelen dus snap ik je reactie niet? Sorry hoor maar honden oppas of babysitter is ook een vergelijk dat echt helemaal nergens op slaat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch krijg je van mij een + omdat ik het helemaal eens ben met je reactie bij Meike en je eigen antwoord op de onderste zin na ;-)