ik heb 2 konijnen 1 vrouwtje,1man nu valt het vrouwtje de man aan, zijn allebij geholpen ging altijd goed vrouw vliegt man nu heel vel aan wat is dat?

ze vallen elkaar aan zo gauw ik ze in een kooi doe zelfs als ze uit de kooi zijn ,ze zijn allebij geholpen het vrouwtje een week geleden,ook hierna ging het goed het vrouwtje is 1 jaar en het mannetje een half jaar,het ging altijd goed lagen rustig bij elkaar ,maar sinds gisteren is het oorlog ,wat zou dit kunnen zijn/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is een teken dat je ze niet bij elkaar moet zetten. Koop een 2e hok, maak 2 hokken van je hok dat je nu hebt, vraag aan je vriendjes/vriendinnetjes of zij misschien een konijntje over willen nemen of vraag aan je moeder of ze een recept heeft om konijn klaar te maken. Als je ze bij elkaar laat, hoef je het mannetje straks niet zelf meer te slachten, dat doet het "lieve" vrouwelijke konijntje dan voor je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een recept?! Ik denk niet dat de vraagsteller dat wilde horen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een optie waar ik eigenlijk mee wil zeggen, als degene die de vraag stelt ze niet uit elkaar haalt, dan is het mannelijke konijn straks alsnog het haasje, want dan zet misses bunny haar tanden erin ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@rena : + voor je volledige antwoord (voor volgende keer: misschien iets tactvoller omschrijven...! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je plus jodokus :) Hoewel de waarheid soms hard is, heb je wel gelijk. Het staat niet echt "aardig" geformuleerd en zal erop gaan letten in het vervolg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ken het 'probleem', ik ben meestal te direct/hard in mijn antwoorden, nu let ik er op, vandaar :)