Mijn kitten die rent af en toe heel erg als een gek door het huis,, Wat betekend dit?? Ziet ze iets? Is ze angstig?? Wie kan me helpen? Maak me zorgen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat je haar ooit naar buiten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ow, das de ' gekke vijf '
doen alle poezebeesten volgens mij
Kristal
11 jaar geleden
Ze heeft het even, zeg ik dan als mijn kat dat doet, is niets om je zorgen over te maken :-)

Antwoorden (4)

Je kat wil haar energie even kwijt, dan rent je kat als een gek door het huis. Dus niets om je zorgen over te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn kater had altijd zijn gekke uurtje. Altijd op zelfde tijdstip. 22.00 uur Savonds. Ooit een keer viel het op dat het ineens 23.00 uur was. Wat bleek de klok was verzet. Zomer of winter tijd dat weet ik niet meer. Maar daar had hij geen boodschap aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toen mijn eigen kat nog klein was en nog niet naar buiten mocht deed ze hetzelfde. Maar nu is ze vaak buiten en heeft ze dit niet meer. Kan ze buiten lekker haar energie kwijt, achter vliegjes aan en in bomen klimmen.
Dat is hun manier van sporten,:-) om even energie kwijt te raken. Dat is waarschijnlijk omdat hij alleen binnen zit.
als mijn kat te lang binnen blijft, dat heeft hij zijn gekke momenten. Als hij buiten is dan rent hij als een gek van een kant naar de ander van straat en springt van een naar de ander boom, of van beneden springt naar balkon en dat met vol trots. Hij is 12 en voor zijn leeftijd vind ik erg knap van hem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft je geen zorgen te maken. Zeker voor een kitten is dit heel normaal. Wij noemen dit thuis ook wel "het gekke uurtje".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zowel katten als honden hebben de gewoonte om heel hard door het hele huis te rennen, als er een trap in huis is mogen ze die graag op en af rennen, dan in de bocht uitglijdend en als je meer dan 1 exemplaar hebt is het helemaal lachen !
het is een kwestie van energie, je kunt het vergelijken met kinderen die ook stoom af blazen door buiten te rennen met elkaar, maar een kind alleen zal ook gaan rennen .
zelfs een kitten rent door het huis, als er tapijt ligt dan kan het zich goed afzetten en anders glijdt het op het zeil in de bochten .

er is niets aan de hand, ze moet haar energie kwijt, als je met haar speelt, kan ze ook energie kwijt en met een maatje zou ze het ook doen...
maak je geen zorgen er is niets aan de hand .