Hoe vaak moet een kat poepen?

Thomas heeft een ongeluk gehad. Poot uit de kom en niet te zuinig ook. Beestje ligt nu in een bench te rusten en krijgt pijnstillers maar voor mijn gevoel poept hij te weinig. Om de drie dagen ofzo. Hij krijgt premium natvoer en brokjes. Plassen doet ie goed. Natuurlijk krijgt ie bijna geen beweging maar om de drie dagen poepen is dat genoeg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

arme thomas!
om de drie dagen is niet vaak, maar hij beweegt nu natuurlijk ook voor geen meter.
hoe ziet de ontlasting er uit?
als de ontlasting er droog en hard uitziet, dan zou ik met de dierenarts overleggen.
mogelijk is meer natvoer beter, of isogel oid.
beterschap voor je katje!
Rieneke1
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
als de poep zacht is, dan zou ik me niet ongerust maken.
maar wat let je om even de da te bellen ter geruststelling? bedenk dat natvoer uit 80% water bestaat he.
Rieneke1
11 jaar geleden
goed idee, laat je nog even weten wat de da zei?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed geantwoord.Rieneke!!!!!
Rieneke1
11 jaar geleden
ah, wat kan je blij zijn met een mooie drol he? :)
Rieneke1
11 jaar geleden
goed zo thomas, ga zo door! :)