Mag een kitten van bijna 3 maanden al een gekookt koolvisje hebben ?

We hebben een kitten van bijna 3 maanden. Ik weet niet wat ze nu voor lekkers mag hebben . Kitten snoepjes heeft hij.. Maar vroeg me af, wat voor lekkers mag hij nog meer hebben !!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (2)

jazeker mag je kitten dat hebben.
ook rauw zou je het kunnen geven, maar de meeste katten vinden het lekkerder als de kook er net even overheen is gegaan.
je kan je kitten ook wennen aan andere lekkernijen, zoals wat rauw lamshart, wat tevens enorm goed is voor de darmflora.
ook een geklutst eitje of een schaaltje yoghurt behoren tot de mogelijkheden.
Rieneke1
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
bedankt bart! :)
Rieneke1
11 jaar geleden
anneke, plus- en minduimpjes mag je pas geven als je meer dan 100 punten hebt.
Rieneke1
11 jaar geleden
en, viel het in de smaak?
Rieneke1
11 jaar geleden
jouw kitten heeft een gouden mandje gevonden! :)
Hoi

Je mag je kitten al lekker verwennen
bv rauwe Kippenlever/hartjes ,
Vis bv klein stukje haring is goed voor vacht.
andere vis vinden ze ook erg lekker.
Eendagskuiken (rauw) zijn de meeste helemaal wild van en uitermate gezond maar hier moet je zelf tegen kunnen
Je kunt ook ff kijken bij de prooidier site hier vind je misschien nog wat aparts prooidieren / gedroogde snacks

over het geklopte eiwit wil ik nog het volgende melde ondanks dat ze het geweldig vinden heeft de DA dit mij zwaar afgeraden omdat dit erg zwaar op de maag zou liggen

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt geniet lekker van je kitten als deze zit te genieten