Waar kan je eventueel een goede fokker vinden en wat zijn de gemiddelde prijzen voor een husky?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hiervoor moet je naar de Siberian Husky Klub voor Nederland,dit is de rasvereniging van de Husky.
Hier kun je ook kijken of er pups te koop zijn die erkende kennels aanbieden.

Een husky met stamboom komt gemiddeld op 1000,- euro en zonder stamboom gemiddeld 500,- euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

via de vereniging, zie link
prijzen is moeilijk te zeggen,ligt aan afstamming en ras
11 jaar geleden
ik heb een vriendin die profecioneel aan hondenslede wedstrijden mee doet.
hiervoor heeft zij goede husky`s nodig.

ik geef je de site van haar fokker door.
ze hebben op het moment geen pups maar daarvoor kun je ze bellen of e-mailen.
ook kun je hen meteen vragen hoeveel zo`n hondje bij hun kost want dit is per fokker verschillend.
boven de 400 euro zal je wel moeten betalen voor zo`n hond.

ik heb de nakomelingen van de honden van deze gezien.
ze hebben een prachtige bouw en goed karakter.

bij deze fokker heb je beslist een goed pup.

succes!