Waarom plassen cavia's als je over hun poep wrijft?

Als je over sommige cavia's hun poep wrijft, vuren ze precies hun plas af!

Toegevoegd na 12 minuten:
Poep = kont

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
bamibal
11 jaar geleden
Waarom zou je dat in vredesnaam doen??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha. Ik gleed met mijn hand over zijn hele lichaampje en toen ik bij zijn 'kont' kwam, plaste hij op me.
Cryofiel
11 jaar geleden
@pat, dank voor je toelichting, daar was ik echt niet opgekomen! Maar hoe noemen de Belgen dan het materiaal dat uit de kont komt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stront of kak
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahahahahahahaaaa! Oohhh sorry, ik dacht dat jullie ook 'poep' gebruikten als 'kont' ohh haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
XD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, de kont zelf. De billen, zeg maar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar wat betekent het Vlaamse "poepen" in het Nederlands?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
leuk die belgen:P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha dankje :D
Poepen is dialect voor vrijen,
maar soms ook kakken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn verloskundigen die bij het persen roepen: poepen! poepen! maar de vlaamse vrouwen vragen zich dan af waarom de verloskundige wil dat ze seks moeten gaan hebben terwijl er eerst een baby uit moet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verder: dat je voor poepen twee woorden hebt kan ik nog begrijpen maar dat je er dan precies voor kiest om daarvoor vrijen EN kakken te nemen begrijp ik dan echt niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Poep = kak
PoepEN= kakken En vrijen weet ik juist niet. Misschien omdat het mannelijk geslachtsorgaan soms verdwijnt in de vrouw haar kontgat? Ik wee het zelf ook niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om dit leerzame lesje nog even voort te zetten: Als mijn Vlaamse opa aan mij vroeg of ik een lekkere pik wilde, wist ik ook dat hij een snoepje bedoelde en geen onzedig voorstel deed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te veel info ^^

Antwoorden (2)

Daarmee stimuleert ook de moeder de plas en poep mee, dus als jij daar ok wrijft gaat automatisch zijn instinct in werking...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
... Uhhh..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja... Iedere Dier doet dat bij hun pups... Stimuleren.. Nooit gezien zeker!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jazeker: +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nopeee..
ik denk dat als je op zijn poep wrijft de cavia gevoelig wordt en dan zijn plas niet meer onder controle heeft