Mijn guppie houd zich heel steel aan het wateroppervlak en beweegt zich nauwelijks, kan hij ziek zijn?

Als ik wat geluid maak zoals de bak open doen oid, dan gaat ie wel opeens bewegen maar anders houd ie zich steeds doodstil aan het wateroppervlak! Wat kan 't zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb dat ook gehad maar hij is heel oud geworden. Het kan zijn dat er te weinig zuurstof in het water zit. Dan zou je een paar water plantjes moeten kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou hiermee voor de zekerheid naar de dierenarts gaan. Jouw Guppie verdient dat....