Hoe lok ik mijn kat?

Ik moet om 10 uur bij de dierenarts staan maar ik heb buitenkatten en ik vind ze niet heeeeelp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed over nagedacht door ze nu buiten te hebben.
Hoe lok je je kat? Bij de computer gv gaan doen en wachten.
Cryofiel
12 jaar geleden
Tja, ik dacht ook al: die afspraak is zeker zojuist pas gemaakt, gisteren wist ze nog niet dat ze vandaag naar de dierenarts zou moeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het nog gelukt vanochtend?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn kat is een keer bang een keer niet wat moet ik doen

Het beste antwoord

Roepen en met een pak brokjes rammelen, echter op de eén of andere manier voelen katten dit haarfijn aan.
Dus zo nonchalant mogelijk.

Toegevoegd na 7 minuten:
O ja, en de mand waar ze in moeten dus UIT het zicht houden tot ze binnen zijn......
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, die beesten hebben een extra zintuig voor dierenartsbezoeken.
Ze had de beesten beter gisteravond al kunnen opsluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje :)

Andere antwoorden (2)

Katten horen heel goed. Als je.met de voer doos schud of.bijvoorbeeld met het schoteltje rammelt waar ze vlees op krijgen zou het kunnen dat ze komen. Echter katten hebben vele kilometers.territorium dus ze kunnen ook te ver weg.zijn!

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vooral niet laten merken dat er iets gaat gebeuren. Zet wat lekkers voor ze klaar en ga dan naar binnen en ga even later weer kijken. dan kan je ze misschien in een kooitje doen. Als je katten echt heel schichtig zijn en echt niet mee willen dan zit er eigenlijk maar 1 ding op. dan moet je de dierenbescherming laten komen met een vangkooi. ze gaan dan op het eten in de kooi af ze lopen een soort plankje op en het luik gaat dicht. Maak je geen zorgen: er zit een kier onderin dus je hebt straks niet een kat zonder staart:P