De foto is zodanig dat er geen zwarte vlek te zien is. Dus lijkt dit geen zwangere guppie, en heeft het geen enkel nut 'r in een kweekbakje af te zonderen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het buikje is echt dik? Hoe komt dit
Amadea
12 jaar geleden
Als een gup dik is wil dat niet altijd zeggen dat ze ook zwanger is. Je kunt haar ook zo goed verzorgen dat ze steeds dikker wordt. Gebeurt bij mensen ook wel eens... Als ze jongen krijgt, kun je dat dat zien aan de zwarte onderbuik. Vlak voordat ze moet bevallen, wordt ze erg zenuwachtig en zwemt continu heen en weer. Dit is het moment dat je haar apart moet zetten, het liefst in water dat iets warmer is dan waar ze uitkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee maar hij is echt actief en zwemt heen en weer actiever dan de andere vissen en toen ik hem kocht maandje terug was die nog normaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij is idd bol, maar een drachtige gup die op knappen staat is nog veel boller.