Welke soort ras is Daddy, de hond van cesar millan?

Dat het een pitbull is, is wel duidelijk.
Maar wanneer ik een research doe naar pitbull terrier dan zie ik vele verschillende uiterlijkheden, niet alleen in kleur maar ook een vorm.

Ik zou graag precies zo'n hond als cesar willen, en vraag me af of voor dit type hond nog een speciale naam is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja, dat licht toch echt aan je zelf, hoe jij hem opvoed.
Ivana
12 jaar geleden
Je moet een hond nooit op uiterlijk kiezen. Als je dat wel doet, moet je daarna altijd een diepe studie maken van de karaktereigenschappen. Vervolgens moet je je goed realiseren dat een pitbull in Nederland zorgt voor veel jou ontwijkende mensen. De sociale interactie wordt duidelijk minder.
En....neem je hem toch, dan moet je heel sterk in je schoenen staan en weten wat deze hond van jou vraagt aan leiderschap en dat is niet weinig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Johny , het is 'n pitbull , Maar zo'n hond moet JIJ niet nemen .Het zijn vechthonden.Cesar Milan heeft hem afgeleerd om andere honden aan te vallen. Maar omdat hij niet bang is en dominant , heeft hij deze hond soms nodig bij het corrigeren van andere honden. Cesar leert die andere hond om niet aan te vallen , en de Pittbull onderstreept dat door z'n kalme , moedige houding . Maar wat Cesar kan , dat kunnen andere mensen niet . Als jij er een neemt , krijg je grote problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin! Ik wordt gek van dat hele tijd gezeik over pitbulls, zijn agressief, pitbulls zijn vechthonden.
Bullshit.
Het zijn gewoon hele sterke honden, en al die vechthonden en agressieve pitbulls die je op youtube ziet, zijn door de eigenaar getraind om agressief te zijn en om te vechten. En natuurlijk heeft deze hond veel aandacht nodig, training en een goede opvoeding, maar dat heeft elke hond nodig. Ik kies deze hond niet op het uiterlijk, ik weet wat pitbulls zijn en weet wat ze nodig hebben, mij voorkeur ging altijd uit naar een pitbull vooral qua karakter, en mij staat de uiterlijk van de red nose ook wel bij ja. En om te nu al te zeggen dat ik grote problemen krijg met een pitbull is onzin, je kent me niet en weet ook niet hoe ik met honden om ga, ik ken zat mensen met pitbulls die gewoon rustig zijn, en zelfs zonder lijn lopen. Sorry mensen, maar ik kan me toch zo kwaad over maken dat mensen zomaar zonder dat ze zelf ervaringen of kennis hebben over honden gaan roepen dat pitbulls probleem honden zijn en agressief, want dit is de grootste bullshit ooit.
Jij zelf hebt in de hand wat voor hond jij later krijgt.
Elke hond die je niet goed opvoed krijg je later problemen mee, nu is de pitbull enkel wat krachtiger in bijten e.d. waardoor het probleem voor jou groter is.
Maar uiteindelijk is het voor elke hond hetzelfde en is er gewoon een goede opvoeding nodig. Alleen zul je bij de pitbull misschien wat meer aandacht aan moeten besteden, en het is ook geen hond die voor iedereen aangelegt is, maar daar kom je zelf al snel genoeg achter want de meeste mensen lezen zich eerst heel goed bij voordat ze een dier aanschaffen, en daar hoor ik zeker bij. (deze tekst niet boos opvatten, ik probeer enkel informatief te blijven)
Ivana
12 jaar geleden
Omdat jij vroeg wat voor hond dit was, nam ik automatisch aan dat je weinig verstand van hondenrassen had. Dat lijkt me niet zo'n rare conclusie. Dat ik je na deze constatering dan waarschuw, zou je op prijs moeten stellen.
Goed, als je er alles van af weet....ga je gang!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel ik ook op prijs hoor, wordt alleen zo boos om reacties dat dit agressieve probleem honden zijn.
Verder weet ik erg veel over de verzorging en opvoeding van de pitbull, Dat ik soms even niet goed kan zien welke soort pitbull het is heeft miets te maken wat ik weet over de.verOrging, opvoeding en eisen.

Antwoorden (1)

American Pit Bull Terrier (red nose)