Wat is er met mijn konijn? Hij zit in zijn hokje met gesloten ogen.

Mijn konijn komt normaal altijd naar mij lopen als ik binnenkom , maar nu zit hij in zijn hokje met gesloten ogen. Het kan niks zijn van de ouderdom want hij is nog maar pas 1 jaar. en hij maak ook van die piepgeluidjes.
Weet iemand wat er met mijn konijntje is ?
en andwoordt aub snel !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga zo snel mogelijk naar de dierenarts! Het kan zijn dat je konijn gasvorming heeft wat levensgevaarlijk kan zijn!! Als je nu niks onderneemt en het is gasvorming kan het binnen 24 uur gedaan zijn!
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
klinkt idd als een spoedje, +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is een gasvorming , ik ga direct naar de dierenarts.
dank je om te andwoorden