Kattenverjager? op geluidsgolven. werkt dit nu wel of niet?

je kan die dingen van af 19.95 besellen. maar er is niet mij niet duidelijk of die dingen nu echt werken.
je kan ze ook van 79.00 euro besellen..
wie heeft er ervaring ?????

Toegevoegd na 1 minuut:
Besellen = bestellen
T, werk tttt niet goed...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja ze werken. Je kunt er ook jonge kinderen en babys hoofdpijn en slapeloze nachten mee geven. Overigens zijn deze apparaten niet toegestaan in druk bevolkte buurten. Ze worden normaal gesproken gebruikt om jongeren bij mogelijke plekken waar ze kunnen gaan 'hangen' weg te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Niet toegestaan"? Heb je daar een bron van?
Die kattenverschrikkers zijn iets heel anders dan die zogenaamde 'mosquito's' waarmee hangjeugd verdreven zou kunnen worden (en die maar beperkt werken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige bron die ik je kan geven is dat de wijkagent hier de overburen heeft gezegd de kattenverjager voor onze hond weg te halen omdat het niet toegestaan is in onze gemeente. Je kunt zulke dingen terug vinden in de APV van je gemeente.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan denk ik dat de wijkagent het verschil niet begrijpt tussen beide systemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begrijp me niet verkeerd. Ik spreek dan in dit geval over de apparaten die hoge frequenties spelen om katten e.d. te verjagen uit tuinen. Het kan namelijk goed zo zijn dat in de APV staat dat dit niet toegestaan is. De reden hiervoor kan zijn zoals ik zei dat kleine kinderen hier niet van kunnen slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap ik, maar voor zover ik weet is er maar 1 gemeente die dat in de APV heeft/wil opnemen, en dat is Bergen op Zoom.
In elk geval moet de vraagsteller het dus even navragen bij de gemeente, voor de zekerheid.