wat mag je aan een hond geven als die een zwakke maag heeft?

ik heb een hond met een hele zwakke maag.
ze heeft het ziekte van crohn.
ze eet ook carnibest.
wat kan ik haar geven.
dierenarts:
macaroni met kipbouillon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterkte met het beesie

Het beste antwoord

Luister naar je dierenarts.

Rijst met kippenvlees (gekookt) erdoor is ook goed. Je kunt dit echter niet alleen geven. Er zit dan echt te weinig in voor de gezondheid van je hond. Dit soort voeding is alleen bedoeld voor een paar dagen.

Je dierenarts heeft blikjes van Hill's, speciaal voor honden die wat mankeren en moeten aansterken.
Advies bij een ziek dier en zeker een ziekte waar jij het over hebt, moet je niet hier vragen, maar daar waar de hond wordt behandeld.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje voor uw antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wilde ik ook zeggen+
jodyenboyke
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
orgineel

Andere antwoorden (2)

Ik ben het eens met ivana, volg het advies van je dieren arts, en vraag hem/haar wat je wel en niet mag geven vraag ook om speciaal voer dat heeft de da ook in huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Macaroni bevat heel weinig voedingswaarde, dat is alleen maar iets wat tijdelijk gegeven kan worden. Je voert al Carnibest. Dat is heel goed. Er is ook Duck natuurvoeding, en Duck heeft speciale dieetvoeding voor dit soort "gevallen", meer informatie vind je op www.ducknatuurvoeding.com Neem even contact met ze op of er bij jou in de buurt een verkooppunt is waar ze de speciale versie voor wat jouw hond heeft verkopen. Het zijn hele aardige mensen, heel integer, met hart op de juiste plek.

Succes!