Voor het houden van schapen en eiten is een ubn nummer verplicht. Hoe kan ik dit via de computer regelen? Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Bent u al geregistreerd bij Dienst Regelingen (u heeft een relatienummer) dan kunt u via Mijn dossier van LNV zelf een nieuw UBN registreren. Hiervoor heeft u inloggegevens nodig. Beschikt u niet over inloggegevens dan kunt u die telefonisch aanvragen bij Het LNV-Loket. Beschikt u niet over internet, dan kunt u het UBN telefonisch aanvragen via Het LNV-Loket. Het voorlopige UBN dat via Mijn dossier of telefonisch is uitgegeven, kunt u voor de melding gebruiken.

Vergeet niet de toegestuurde bevestigingsbrief voor het nieuwe UBN ondertekend terug te sturen. Pas dan krijgt het UBN de status definitief.

Bent u niet bekend bij Dienst Regelingen dan moet u eerst een relatienummer aanvragen. U ontvangt hiervoor een formulier waarmee u ook meteen een UBN kunt aanvragen. Houdt u er rekening mee dat het aanvragen van een relatienummer en tegelijk een UBN langer gaat duren