Hoe oud kan mijn Rozella worden?

Ik heb een vogel , een Rozella (pracht), zij is al 27 jaar bij mij , en nou heb ik het proberen op te zoeken hoe oud zij kan worden maar ik kan het niet vinden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Ivana
12 jaar geleden
Ja, 25 jaar is zo'n beetje de te behalen leeftijd voor een goed verzorgde Rozella. Kan je nagaan hoe goed jij hem/haar verzorgt.

Antwoorden (2)

Volgen Wikipedia is de levensverwachting in gevangenschap ongeveer 20 jaar.

Volgens mij moet dat vogeltje bijzonder gelukkig zijn bij jou!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat antwoord had ik ook gevonden ! daarom ! maar ik ben blij met je antwoord , maar wie maakt nou wie blij? de vogel mij of ikke de vogel? grappig niet waar?
Er is een boek van A. Koten over rozella,misschien wil je dat eens lezen.Het boek staat op de site rozella.nl.
Misschien heb je daar iets aan.
Suc6