Een goede pup kost gemiddeld vanaf 400-500 euro , vaak wat duurder als hij van een betrouwbare fokker afkomt, die er wqat meer tijd en geld in heeft gestoken dan een 'liefhebbersnestje'.

Als je googelt op 'dobermann pincher' moet je heel wat pups kunnen vinden ; het is niet bepaald een zeldzaam ras.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'De gemiddelde prijs voor een Dobermann pup, gefokt volgens de fokeisen van de rasvereniging ligt tussen de € 800,- en de € 1200.'