Hoe komt het dat de hamster meteen wilt wegvluchten als die bij me is? Ze springt dan compleet van me af...?

soms ben ik statisch geladen en merk dat ook aan de pc dan is alles weg....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hamsters zijn zeer schuwe beestjes (hangt natuurlijk af van dier tot dier). Zijn kot is zijn plekje het kan ook gewoon zijn dat hij liever daar is. Blijf hem pakken,toon dat hij veilig is bij jouw om den duur zal hij je wel in vertrouwen nemen. Geef hem anders iets lekkers als hij bij je zit dan blijft ie wel zitten ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoelang heb je je hamster? Misschien dat je hamster heel erg moet wennen. Als je een kooi hebt die van boven open gaat dan moet je je hamster van bovenaf oppakken, ik weet niet of dat zo is bij jou, maar hamsters zien je hand dan als een 'roofvogel' en worden daar bang van.
Hier meer info over hamsters:
http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdieren/79026-welk-loopwielrad-voor-mijn-hamster.html
http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdieren/78436-welke-kooi-voor-mijn-hamster.html