kan een chinese algeneter zich vertoppen door zich in te graven in de bodem van het Aquarium?

Wij kunnen onze Chinese algeneter niet meer vinden en vinden dat wel erg vreemd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (5)

Dat hangt ook af van de bodem van je aquarium, in een grindbodem zeker niet.

Denk zelf van niet, wij waren er ooit ook één kwijt (type weet ik niet zeker, maar hij was alleen behoorlijk groot).
Die is nooit meer boven water (niet letterlijk natuurlijk) gekomen. En dat had toch moeten gebeuren als hij zich alleen had verstopt.
Ik ben er nu van overtuigd dat hij is overleden en geconsumeerd door andere vissen. (voor hem hoop ik dat het in die volgorde was)

Deze vissen kunnen zich erg goed verstoppen en blijkbaar was hij binnen een paar dagen opgegeten want toen ik serieus ging zoeken, na een dag of 4? was hij echt niet meer in het aquarium
12 jaar geleden
Totaal onwetend dat aquariumvissen ook roofvissen kunnen zijn, kocht ik een paar jaar geleden een aantal vissen die wel 'leuk' stonden bij mijn guppies, zwaarddragertjes en neon tetra's. Toen ik de volgende ochtend op stond, leek het alsof er minder vissen in de bak zaten. Kortom: het bleek dat mijn nieuwe vissen bij hun 'eten' waren gezet.
Waarschijnlijk is je algeneter ook opgevroten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
That insight svoels the problem. Thanks!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ZEZ0Y8 , [url=http://syenrbrflibe.com/]syenrbrflibe[/url], [link=http://iaqjsucvatmw.com/]iaqjsucvatmw[/link], http://ftqfkkvsoyuc.com/