mijn russicsche dwerghamster een wintervacht?

hij heeft al een tijd een wit/grijse vacht. wanneer komt het bruine weer terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als de winter voorbij is? ;-\\
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat denk ik ook niet, want hij was ook niet ineens lichter van kleur geworden toch? Dit zal dus met de tijd gaan.
Hoe oud is je hamster?
Misschien is hij grijs aan het worden vanwege zijn leeftijd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen wintervacht, dat was puppy vacht. Of nou ja baby vacht dan, nesthaar donshaar, hoe je t ook noemen wilt. Mijn eigen hamstertje had toen ie jong was de eerste tijd ook een beetje een bruinige vacht en later werd zijn vacht ook heel mooi wit met donker en licht grijs. Je hamster is nu volwassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na een paar maanden . Dat kan variëren. Gemiddeld zo,n 6 maanden.
een russische dwerghamster word maar zon 1,5 jaar oud...
hamstervachten vergrijzen na verloop van tijd...
het is dus geen wintervacht...
mijn hamster heeft dut ook, als ik haar bruine haartjes opzij veeg zit er en grijze laag onder xD