Waarom lust mijn kat geen kaviaar?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik vond het zelf niet te vreten dus had ik het mn kat maar gegeven. Ook hij deinst ervan terug. Hoe komt dat?

Toegevoegd na 5 minuten:
verse kaviaar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan de vraag ook omdraaien: waarom _ga je er van uit_ dat ie 't _wel_ zou moeten lusten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat t duur is

Het beste antwoord

katten zijn behoudende typjes, en wat de boer niet kent dat vreet ie niet.
gelukkig maar, want kaviaar is veel te zout voor een kat.
Rieneke1
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ben benieuwd waar het minnetje voor is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is van iemand,die je bemint! Een geheime liefde dus! Ter compenstatie van mij een plusje. Als ik een minnetje krijg schrijf ik vaak :Ik hou ook van jou.
Rieneke1
14 jaar geleden
:)) dank peter!

Andere antwoorden (2)

Kaviaar is veel te zout voor een kat, verstandig beest.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vers?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wel om dezelfde reden als waarom jij het lust.
Katten zijn vaak vrij kieskeurig wat hun eten betreft. Dus de kans vrij groot dat jou kat ook kaviaar gewoon niet lekker vind.
Mijn kat lust geen kattensnoepjes of blikvoer. Waarom, waarschijnlijk om dezelfde redenen als dat ik geen spruitjes lust. Ik vind het gewoon niet lekker, te bitter.
Kaviaar kan bedorven zijn of te zout of om wat voor reden dan ook niet lekker zijn.