onze hond likt sinds een paar maanden een andere hond zijn urine op. waarom doet hij dit ?ik vend het niet erg fris.

Toegevoegd na 16 uur:
De hond waar het over gaat is een teefje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt zeker een reu?
Zoja dan doet je reu dit bij urine van teven en dit doen ze om erachter te komen of de teef gedekt wil worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is jou hond een mannetje ? dan kan het zijn dat een loops teefje daar heeft geplast , de hond die het op likt kan soms ook gaan kwijlen (onze ervaring) je moet eens opletten of de hond dat steeds op dezelfde plaats dat doet , heb je een teefje dat weet ik de reden niet , ik heb alleen reu's en die doen dat soms ook