Het kan een haai zijn maar ik zou niet weten wat voor, als je naar de mond en de rug vin kijkt kan je er iets van een haai uithalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn stierhaaien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn absoluut geen haaien, kijk maar naar de aarsvinnen, die haaien niet bezitten.
Het gaat om een zoetwatervis (zie de goudvissen er achter) meervalachtige.
Als je "catfish" onder afbeeldingen intikt bij Google zul je zien dat je daar vissen tegenkomt die veel op de vissen op je foto lijken. Zie voorbeeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is het de Pangasius hypophthalmus, deze vertoont de meeste overeenkomsten.
Daarbij ken ik geen soorten die er op lijken, die nog in de handel zijn.

Absoluut geen aquarium vis, daar ze makkelijk een meter kunnen worden!!
Echte rovers, ze vreten alles op, en worden zelfs als ze groter zijn zo hongerig (een bodemloze put) dat ze je ook gaan aanvallen en elkaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Excuus ik heb mij vergist met een andere vissensoort.
Deze soort word zelfs vegetarisch naarmate ze ouder worden, waarna het rustige vissen worden en meer het gedrag van een karper gaan vertonen.

De rest klopt wel :$